Nu e julen slut

Ja då var julen slut för denna gång. Vi har haft d skönt o ganska lugnt måste jag säga. Vi har träffat goda vänner o bara tagit dagen som den kommer.
Nyåret blev väl kanske lite hektisk men så e d väl:).
Nu är i alla fall alla i familjen tillbaka i sina rutiner o d känns faktiskt riktigt skönt.
Jag jobbar nu 75 procent på förskolan jag började på innan jul o jag stortrivs både med personal o barn. Lite trångt är d just nu då min avd byggs om o vi är uppdelade på de två andra avd. Men snart så hoppas jag på att få hugga in o sätta igång med att inreda vår nya avd.
Just nu ser jag på biggest looser o barnen sover. Lilly har under lovet slutat med napp vilket resulterat i seg läggning för hennes del:(.
Ja ja. Ha d gott o sov gott!!!!


Kommentarer
Postat av: Mammsi

Oj, vilken färgglad liten söt tjej !!

2012-01-13 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0