Vilken morgon!!

Idag för första gången på länge vaknade jag utan att vända mig om o hoppas på en timmes sömn till. Maken o jag vaknade, håll i er nu, halv elva!! Har inte sovit så länge sen Lilly kom till världen;). Hur kan nu detta komma sig?? Jag kan säga som så att d var inte våra underbara barn som fick ett ryck o sov så länge....
Igår hade vi kalas för både Lilly o Anders där gästerna var våran familj. Jag hade då innan frågat om inte farmor o farfar kunde tänka sig ta med sig underverken hem över natt. Ja blev svaret o tacksamma för d blev jag o maken. Så de fick inte sova allt för länge, närmare bestämt fram till sex, tidigare än vad de brukar vakna hemma:)
Kalas ja, d blev ett lyckat kalas men jag sprang också som en ja, myra, fram o tillbaka o satt som mest tio minuter tror jag. Så på kvällen när alla gått var jag vrålhungrig o trött. Så maken o jag satte oss i soffan o tittade på Narnias senaste film som maken fick i present o jag hävde i mig både kladdkaka o annat:(
Presenter, ja, man skulle kunna tro att båda fyllde jämt. Lilly hon fick en akustisk barn gitarr, prinsess kläder samt skor, målarstafli, film o en jättefin kofta. Får ta bild på sessan en annan dag. Ja.... Tills nästa gång, ha d gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0