Treårs kalas:)

Så var dagen till ända som Lilly så länge längtat efter. Idag har d varit kalasdag med stort K. Det blev tolv barn som kom o lekte lekar, fikade o fiskade godis:). Jag kan då säga att det var helt crazy, jag blev genom svett men d var sååå kul. O Lilly var riktigt nöjd o väldigt glad över att så många vänner kunde komma. Jag kan inte räkna gångerna hon tagit din låtsas mobil o ringt alla vännerna för att försäkra sig om att de kommer:).
Men boy vad mitt huvud blev tungt o segt när allt var slut, jag trodde jag såg dubbelt ett tag... Men lite step upp på d gjorde susen!
Nu ska jag snart knyta mig, imorgon blir d planering inför min o barnens resa till Uppsala. Längtade så mkt efter brorsan o Sara att jag bara fick lov fråga om jag o barnen kunde komma på onsdag, o d fick vi:). Gött!!!
Tills nästa gång, bless!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0