Men hjälp mig!!...

Vilken natt, den går inte att beskriva. Jag har varit hes i över en vecka men inte kan hålla käften som man bör. Så nu sitter jag här hes OCH svullen i halsen o kan knappt svälja pga överansträngd hals:(. Till råga på att jag igår kväll typ grina varje gång gag skulle svälja så vägrade Sandra somna HELT. Jag gick in o la mig på golvet vid henne men så fort jag vände mig om eller skulle gå på toa så grina hon. Hon var konstant orolig att jag skulle lämna henne. O sova skulle hon då rakt inte göra då hon på flit spotta ut nappen på golvet för att sedan halvhjärtat grina lite så jag skulle plocka upp den åt henne. Kul lek för henne INTE för mig! Kan bara hoppas att hon sover tok länge idag... Nu sitter jag med en kopp kaffe efter att ha röjt i huset nu på förmiddagen, MUMS! kan ärligt säga att jag förtjänar en lugn stund:)
Ska försöka att inte prata så mkt idag hur nu d ska gå till:) Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

FY för dessa nätter! Hoppas du får sova natten som kommer. Stor styrkekram till dej från en mamma med en lika sovtrulig unge!

2011-10-04 @ 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0