Färdigt!! I all fall nästan...

Ja, jag inser att d skulle bli så mkt olika bilder att jag istället rabblar upp lite utav d jag köpte;) D blev en stooor lampskärm till vardagsrummet, mammut pallar vita två st, glas, ljusstakar, matta till Lilly samt lite förvaringsboxar mm...
Idag har varit en segdag mentalt men jag har hunnit städa lite samt fixa o pynta med d jag köpt OCH äntligen fogat färdigt kaklet i köket!!!:) Nu är d "bara" siliconfogen i hörnen o ber mot bänken kvar. Men d får bli en annan dag. Förövrigt så har svärföräldrarna varit på fika o fick chokladbollar:)
Hoppas nu på en lugn kväll o att barnen sover i natt vilket de INTE gjorde natten som var. Lilly höll låda o lekte o sjöng på hennes rum o Sandra var bara allmänt gnölig:(.
Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0