bläääää

Det ser fint ut o d låter fint att blogg.se skaffat en app till Iphone. Men d skulle ju vara kul om den fungerade också. Jag har försökt o lägga in ett inlägg hela dagen men den vill inte. Jag får svar som att servern inte kunde publicera bilden. Jag tar bort bilden o försöker lägga in bara texten, då får jag svaret att det är fel anrop mm mm. Blir så sjukt störd på sådana här tekniska grejer som inte fungerar som de ska!!!! För övrigt så är jag less på sjukdom i största allmänhet. Jag själv har fortfarande ont i halsen o knaprar ipren (maxdos)...känns ju sådär lagom bra, not. Till råga på det så fick Sandra feber i förrgår o är sååå grinig o ögon o näsa rinner på henne. Hoppas det är en snabb variant o att inte Lilly eller någon annan av oss blir förkyld!!!! Nä jag är lite trött på vad denna höst medfört, den har varit fin men man har inte kunnat njuta så mycket av den då vi o många med oss legat inne o varit allmänt dåliga:( Hoppas att allt är borta i morgon, hoppa hoppa hoppas...

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0