Tidig morgon...

Idag blev d alldeles för tidigt för min smak. Vanligtvis när Sandra vaknar tidigt kan man ge henne vällingflaskan o sen napp o så somnar hon om en stund till men inte idag. Pigg som en lärka var hon o ville bara leka o stoja inne i sängen. Hon stod mot spjälorna o trampa o ville upp. Syrran sover fortfarande vilket också är ovanligt men hon var väl trött antar jag=) Tänk bara om de två små liven kunde tima varandra lite bättre så man kunde få någon sovmorgon.
Nu kryper Sandra runt som en lite virvelvind o ska upptäcka hela huset på en gång som om d skulle ha kunnat hända så jättemycket sen igår menar jag=) Men för henne kanske d är en ny värld varje morgon att upptäcka, vad vet jag vad som försegår i hennes lilla huvud=)
Vad jag ska göra idag vet jag inte, skulle inte vara helt fel om någon ville umgås med mig. Vi får väl se=)
Ha d så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0