Mors dag!

Sådana här dagar borde komma oftare tycker jag=) Då männen tar sig lite extra i kragen o uppskattar än.
Jag personligen hade faktiskt inte förväntat mig något alls av min man då han inte direkt brukar komma ihåg dessa dagar. Samt att han mest tyckt det varit svårt att fixa något som jag gillar.
Denna gång var jag tydlig, jag sa att d INTE behöver vara några dyra saker man köper men bara något som visar lite uppskattning. Personligen älskar jag tex att få fina muffinsformar som sätter piff på muffinsen när man ska bjuda. O vad kostar d ja, typ 30 kr eller så. Eller varför inte en mörk chokladkaka=)
I morse låg jag faktiskt o väntade på att få fika på sängen men när klockan började närma sig nio fick jag nog o drog upp rullgardinen satte på mig mysbyxorna o gick in i tjejernas rum o drog upp även deras gardiner. Då kommer Lilly upp med en teckning hon gjort på morgonen till mig o sa grattis mamma=) Hur sött som helst sen efter kom maken o sa till mig att gå in i sovrummet igen o snart därefter kom så en bricka med både frukost o paket på, yey!!
I paketet låg två paket med muffinsformar som jag sagt att jag ville ha=) O d hade såklart räckt för mig men jag fick även ett superfint kort som maken gjort där d även stod en rimdikt han gjort åt mig. Slutet av dikten antydde att jag skulle få något som rimmar med service...o jag förstod men ändå inte. Men mycket riktigt så ska jag få en såkallad one piece från Gina tricot i ROSA=)
Jag är hellycklig kan man säga. Jag sa igen att d var för mycket men maken insisterade...tack för d säger jag.
Hoppas ni andra mödrar där ute blir firade o uppskattade för allt ni gör där hemma!
Nika jumpsuit Morning glory (3038) 499 SEK
Denna kommer snart vara min! Hoppas bara på att den finns kvar i lager=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0