Mera syskonlek

Denna dag kunde blivit katastrofal men som  tur var vände lyckan till min fördel=)
Sandra vaknade nämligen redan vid fem o började jollra o ha sig. Jag som haft som princip att inte ge välling förrens sex på morgonen sprang snabbt ner o gjorde en flaska o stoppa i mun. Tysst blev d ca 20 minuter då hon började jollra igen. Jag in igen o gav tutten o väntade...efter en stund blev d faktiskt tysst, Lilly hade inte hunnit blivit väckt o jag fick sova vidare lite drygt en timme till. Så dagen har hittills varit riktigt mysig, vi har fikat med morfar, alltid lika kul när han kommer på torsdagarna. O Lilly älskar att han kommer med bussen o ställer den utanför huset...fullkomligt villd kan man säga bara springer fram o tillbaka=)
Sen har vi hunnit med att leka ute i sandlådan o krattat lite löv samt en fika paus till efter lunchen såklart.
I eftermiddag blir d en tur till d lokala biblioteket för första gången, hoppas att d går bra med båda barnen där. Förhoppningsvis följer även ett par goa vänner med, Emma med barnen.
Måste ju också tillägga det som rubriken antyder, just att barnen även idag har lekt bra tillsammans. Det är sååå kul!





Nya favoriten hos mormor o morfar. Tror vi får införskaffa en lika vi med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0