Måndag...

Idag blir d nog en innedag som d ser ut...inge kul väder alls men d kanske blir ett par gardiner sydda till barnenes rum o d är ju inte helt fel=) Har ett tyg liggandes sen jag var på ikea i jönköping med hjärtan på som jag tänkte göra två kappor av. Vi får väl se hur d går, särskilt svårt är d ju inte direkt.
Igår var en kanondag måste jag säga, först var jag med i lovsången på mötet gick direkt ner från sen o in i bilen för att åka på 3 års kalas hos goda vänner i Malung. Där bjöds d på fika o en tårta som var nästan, ja, gudomlig! Underbart god! D visade sig att d var min vän Elins pappa som gjort den=)
Kvällen spenderades med att bara gå lite o plocka, fixa o lite sånt som kan vara skönt att göra ibland. Mannen såg på hockey o jag tog en tidig kväll så skönt då jag vet att barnen numera vaknar tidigt.
För örvrigt idag blir d nog lite piffning i vardagsrummet om andan faller på vi får väl se. Vill köpa lite tyg o sy lite dukar o så men d får vänta tills löning!
Kram o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0