kul med lek kamrat

Idag upptäckte jag för första gången hur kul d e när syskon kan leka tillsammans utan att man måste sitta med hela tiden. När vi kom hem idag från dagis o Sandra sovit klart var d som att d längtat efter varandra hela dagen. Sandra sken upp när hon såg att Lilly var hemma o Lilly blev jätte glad när Sandra vaknade. Sen lekte de på deras lilla vis i säkert en timme. Visst fick jag gå emellan kanske två tre gånger men inget alvarligt... Det var sååå kul att uppleva. Hoppas att de inte var en engångssak utan att de faktiskt kan ha lite glädje av varandra framöver. Jag passade i alla fall då på att kolla min facebook samt laga mat=) Det blev egengjorda köttfärsbiffar med potatis o brunsås. Maken o Lilly hade lingonsylt till men jag har aldrig varit något fan av sylt överhuvudetaget. Nä inte ens till pannkakor, jag äter hellre tonfiskröra till eller något annat gockelimock som inte är sött.
kram!

Redan anv. bild men den beskriver dagen så bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0