Intensiv månad

April har verkligen varit en intensiv månad för familjen då vi nu hunnit med två bröllop o en begravning. O inte nära heller utan bilen har fått åka några mil då d varit minst 25 mil till varenda ställe. Längst var väl ner till min farfars begravning i Jönköping dit vi har ca 36 mil. Så man har åkt lite bil kan man ju säga. Barnen har dock bara gjort en resa med oss o d var till Jönköping, det var så duktiga hela nervägen. Men på hemvägen fick Sandra nog i filipstad (10 mil från hem) o började totalt gapskrika d fanns ingen tröst så man var ganska matt o trött när vi väl kom hem.
Nu har vi varit hemma några dagar o jag hade äntligen lite kraft till att plocka upp lite o dra ett svep med dammsugaren så att de värsta dammråttorna kom bort. Tänkte ett tag att jag skulle måla köksfönstren men de får vara bruna ett tag till, har ingen kraft över för något sådant. Speciellt inte nu då Sandra hållt både maken o mig vakna i två nätter. Vet inte om hon börjar få täder men de verkar onekligen som så. Jag hoppas på d=)
Bilder från begravning o släktträff får jag visa senare...
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0