Dittan o dattan

Har inte skrivit på ett par dagar då d varit såååå fina att jag inte velat vara inne en enda sekund.
Men d har dock blivit lite bilder från våra utevistelser i trädgårn o så som jag tänkte ni kunde få ta del av.
För övrigt idag då d mycket välbehövligt regnar så har jag städat lite inne, ska försöka ta en runda till efter lunch sen blir d tandläkaren för Sandra o lite handling. Hoppas vi hinner med biblioteket en sväng också innan jag ska göra mig i ordning för att gå på revyresan. En show med förståndshandikappade ungdommar typ som glada huddick gänget. Ska bli intressant att gå på, min man jobbar med en av killarna som är med i föreställningen.

Städdag på kämpudden=)




I måndags kom svärfar Lennart o gjälpte oss att flytta lekstugan till framsidan av huset. Det blev kanon, nu kan jag ha full uppsikt över barnen...nästa i alla fall=)


Snufflan tog kusinens hjälp o satte på sig den alldeles själv=) Dock åt fel håll...

Sköningen i sitt busesse=)

På kalas för kompisen Hampus har vi också hunnit med att vara=)
Glasstårta o chokladbollar mottogs ivrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0