Sjukdom igen....

Nu har jag varit hemma ytterligare en vecka med sjuk Lilly denna gång. Hon är förkyld o har feber...ska detta aldrig undrar man. Jag är så trött på att vara isolerad från omvärlden att jag snart själv spyr på kuppen. Jag vill ut o träffa människor o prata med någon vuxen människa.
Jag har som resultat av detta inte fått sova på nätterna utan har sprungit upp o ner till barnen om vart annat o givit vatten eller stoppat i tutten eller givit alvedon eller nått annat. Har inte sovit två timmar i streck på snart en vecka o d börjar ta sin ton. Jag är sur, vresig, trött o har NOLL tålamod i kroppen...Just nu skulle jag vilja iväg en helg på spa eller något o bara få andas ut, vila upp mig o själv bli den som blir uppassad med mat, nöje o annat=)
Men just nu finns inte d i budgeten då vi ska ner i landet på två bröllop o en begravning (låter nästan som den där filmen med Hugh Grant). Så pengarna framöver kommer spenderas på presenter o bränsle=(
Men i o för sig, på bröllop blir man ju faktiskt ganska uppassad med mat o nöje o vi ska faktiskt lämna båda barnen hemma...så egentligen så kanske detta blir ganska bra=)
Måste se posetivt nu, mitt i allt drygt!!!
Igår fick jag lite egen tid o passade då på att prova sy en ny scarfmodell till Lilly. De andra börjar ju bli lite små o täcker inte halsen så bra. Denna blev jag riktigt nöjd med o den passa mössan som jag sydde förra veckan perfekt=)

En trött o sjuk liten stumpa


Denna veckan har jag även börjat sitt träna m sandra vilken blir bättre o bättre för varje gång=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0