Segt

Jaha, vad ska man göra idag. Vädret är fantastiskt men jag sälv är såååå trött o seg. Nu är d typ fjärde natten som Sandra behagar vakna typ fyra för att sedan ligga o jollra tills man typ vi sju kan tänka sig stiga upp. Såklart har man under tiden gått opp redan fem gånger o stoppat i nappen i hopp om att hon ska somna om. Sååå segt o drygt!
Maken ska bort idag vid två o sen ser jag inte honom fören sena kvällen så, ja jag känner mig lite sådär mosig o själv o lite sådär tycka synd om mig=)
Men jag ska snart försöka rycka upp mig, kanske en dusch kan göra susen. Sen ska jag försöka få en mössa sydd åt Lilly som är i behon av en ny fräsch en. O ett par byxor till Sandra. Vi får se vad jag hinner med.
Om någon vill hälsa på mig i eftermiddag är d bara att komma=)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Att sy är bra om man känner sig lite seg och trött. Det brukar få mej på bra humör iaf. Jag fick hem massor av nya tyger igår! Känner mej sååå inspirerad att sätta saxen i dom alla. Önskar att dagarna kunde vara lite längre. Har ca 10 mössor som väntar på namntryck och 10 till som ska sys. Alla måste bli klara denna helgen. Som sagt... lite mer tid hade varit bra.



Hoppas någon förbarmar sig över er i eftermiddag:) Jag ahde gärna kommit på fika. Kram

2011-03-05 @ 11:17:41
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller det hemligt än så länge (firman alltså) det är bara John som vet det än så länge. Och skulle det gå i stöpet så är det lika bra att va tyst ett tag till =) Men jag hoppas verkligen kunna köra igång =)

Cykel hittade jag oxå, dock inte helt gratis. Men med pengarna jag hoppas få när jag fyller år och lite lön ur firman så ska jag nog trampa iväg på en oerhört snygg Monark cykel i sommar.

Hoppas dagen varit bra trots Anders frånvaro =)

Kram

2011-03-05 @ 19:02:56
URL: http://malinskoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0