Rubrik...

Länge mellan inläggen nu men jag har inte vare sig haft ork eller tid att gå in o skriva något. Jag hade Lilly hemma hela förra veckan o d var minst sagt tålamodsprövande. Hon var nämligen förkyld o hade feber men de två sista dagarna som hon var feberfri var hon så understimulerad att hon nästan bokstavligt talat klätrade på väggarna. O jag orkade inte göra något då jag själv åkte på förkylning o blev alldeles seeeeg. Jag är så ofantligt TRÖTT på allt vad sjukdom heter nu att jag spyr av bara tanken på mera hemma o innevistelse på grund av d. Jag sitter just nu här i stället för att kunna gå ut o riktigt njuta av den underbara vårsolen som skiner utanför fönstret. Jag vill nämligen kurrera mig så mycket som möjligt så jag känner mig riktigt pigg ikväll då jag ska ha inredningsparty o d vill jag inte ställa in. Lite snorig näsa ska INTE stoppa mig. Men jag behöver ju inte utmana ödet med att sätta mig ute även om hela mitt väsen skriker "JAG VILL UUUUUUUT!"
Jag hoppas kunna var helt kurrant imorgon, så jag kan komma ut o ta en promenad då, hoppas bara vädret är lika underbart som idag...
Lilly är idag hos Marina (dagis) o d var efterlängtat att få komma dit för både henne o mig tror jag. Skönt för henne att få leka av sig samtidigt som jag o Sandra kan få lite andrum o vila lite.
Ha d gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0