Härlig utedag!

Ledsam morgon förvandlades till härlig utedag för mig. Det är inte alltid lätt att vara socialsjuk, lättare blir d inte när man känner sig ganska ensam om detta fenomen. Jag älskar min vänner men ibland blir d bara lite tråkigt när man känner att man är den enda som ringer o kollar om man vill träffas. Jag brukar inte ha så jätteproblem med detta faktum men idag var en sån där dag då jag bara tyckte att d var så kasst. Telefonen ringer inte på några dagar o man känner sig lite less. Men så ringde jag Emma som redan var bokad men så kom jag på att jag kunde ju fråga om Alma ville komma hit en sväng o leka med Lilly. Detta innebär ju att jag också får leka o bli upptagen o slippa bry mig om livet för övrigt en stund=)
Hon vill gärna komma hit o mamma Emma tyckte d var ok, så hit kom hon o det blev en riktig hit för både mig o Lilly. Fast jag undrar lite såhär i efterhand vem som var mest lyrisk, jag eller Lilly=) Jag känner mig då så otroligt glad helt plötsligt o nöjd. Så tack Alma för att du tjatade om att du ville till "Emmi", o tack Emma för lånet, d gör jag gärna om.
Här lite bilder från den härliga förmiddagen...

Fikastund i lekstugan som snart ska få sig en uppfräschning


Bjuder även på en bild av mig själv samt min gullunge Sandra.

Appropå Sandra, tiden flyger förbi o hon är nu sju månader o kan numera sitta själv o hon tar sig fram själv i sin gåstol. Skulle inte förvåna mig om hon började krypa snart då hon visar tydliga tendenser till d.
D var allt för denna förmiddag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0