Häktisk men härlig dag.

Idag har varit en underbar dag. Började med att lämna Lilly på dagis sen tog jag mig i kragen o gick ut med nya vagnen på promenad. Har inte kunnat testa den då jag samt Lilly varit sjuka så den har åkt in o ut på farstukvisten i en vecka nu. Den var uuuuunderbara att köra så jag ville gå långt kände jag. Men lite kaffe någonstan skulle ju inte skada så jag ringe Maria Englund en väninna som också är mammaledig o bjöd in mig=)
Hade en supertrevlig stund där med lite vuxenutbyte, så skönt!
Sen var d hem o jag hade inga planer på att gå in riktigt än för sken gjorde solen som bara den o vädret var helt fantastiskt! Så jag matade Sandra ute med gröt o sen gick jag in då jag ville att hon skulle somna.
Sen vet jag inte riktigt var tiden tog vägen efter att jag hämtat Lilly. Jag hann äntligen sy en mössa till Sandra som jag tänkt o gör huuuur länge som helst sen knåpade jag ihop en hårband till Lilly då hennes lugg hänger i ansiktet hela tiden. Hittade en sajt med massa hårbands varianter som jag kopierade rakt av så nu ska d bli lite hårbandstillverkning är tänkt. Har redan klippt ut delar till ytterligare ett. Sen ska jag försöka ta mig upp till textilbutiken o köpa lite mera tillbehör=)
Bilder får jag lägga in imorgon.
Förkvällen har jag ägnat åt att lägga in ordrar från inredningspartyt som jag hade igår. Sålde riktigt bra o d var superkul. Riktigt trevlig stämmning!
Ja d var allt för nu...
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0