Söndag morgon

En ganska vanlig morgon här hemma måste jag säga. Jag fick sovmorgon, tack min älskling för d. Kom ner o skulle äta frukost då min man säger "titta på mattan" o jag tittar o blir arg irriterad o matt...vi har under vintern förstått att vi har en liten mus som springer omkring här under nätterna. Men jag trodde jag fått bukt med den då jag lagt ut eneris på de ställena den varit o inte sett några spår sen dess. Men nu har den flyttat...till KÖKET! närmare bestämt min köksmatta som den gladeligen har tuggat i sig av. MIN NYA KÖKSMATTA! Jag blev såååå irriterad. Nu ska den väck! Jag vet bara inte hur...någon som läser detta o har ett tips kan ju gärna dela med sig=) Vanliga musfällor har hittills inte fungerat, de bara snor osten o överlever=(
Annars på schemat idag står d städning o fixning av vardagsrummet. Förhoppningsvis så ska mina föräldrar som nu är i Uppsala till ikea idag o då får vi kanske redan imorgon hem en ny fin matta till vardagsrummet, en grön=) Tror d kommer bli perfekt!

Här är den, grön med lång lugg, HÄRLIGT!

Eftermiddagen kommer dock var lite jobbig, jag ska var hemma själv med båda barnen då maken ska planera tonår för hela våren. Någon som vill hälsa på????
Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk positivt. Kanske blir det en jätte mysig eftermiddag med två fina tjejer som lyder varje ord du säger och bara är nöjda och lugna? ;)



Jag är ensam med Theo här hemma. Väldigt lugnt må jag säga. Ska nog tom passa på att sova lite. I veckan är det jag och båda barnen igen. Kram på dej.

2011-01-16 @ 10:52:42
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

rått gift Em. Vi fick bort alla våra med det..sop rent är det här nu

2011-01-16 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0