Sandras utveckling

Tiden går sååå fort just nu o Sandra kommer på d ena efter d andra o man hänger helt enkelt inte med längre.
Hon kan numera vända sig från rygg till mage o även mage till rygg. Igår såg jag dock något helt nytt jag inte ens sett tendens till, hon HITTADE fötterna=) Så nu ligger hon o drar i strumpbyxorna o är såå nöjd=). Hon är heller inte långt ifrån från att kunna sitta själv. Hon vill gärna dra upp sig i sittställning, svajig är hon men väldigt stark. Vi får väl se hur länge till d dröjer...Lilly satt själv vid sex månader, Sandra är snart fem.
Ätandet av gröt går bara bättre o bättre hela portioner nu, så snart ska jag börja med potatis eller majs som hon ska få på eftermiddagen. Det har gått så smidigt denna gång med mat o sovning på nätterna att jag bar ammar två till tre gånger nu. På kvällarna så brukar hon få välling vid kvart över åtta, halv nio sen lägger vi henne o så sover hon till ca sex eller sju. Det är bara sååå fantastisk o skönt. Min lilla stumpa är så duktig=)
Jag hoppas o ber att d håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0