Såååå trött!

Jag vet inte vad det är med mig men jag är sååå trött o har varit länge. Jag blir supervarm o andra stunden jättekall o kroppen känns konstig, o d ilar i huvudet...jag undrar om det är mina amningshormoner som spelar ett spratt i mig då jag nu har slutat med två utav amningarna, den på förmiddagen då Sandra får gröt istället samt kvällen då hon får välling.
Annars har dagen varit ganska så vanlig fast i och för sig så är bara det kanska tröttframkallande=)
Efter frukost gick vi över till kusinerna o lekte o fikade sen gick vi hem o jag la barnen. Under tiden sydde jag en present till min svägerska i Stockholm som fyller år på torsdag. Vi får se om hon gillar den eller inte=) Jag hoppas dock att den ligger på lådan nu då jag fick skicka den med svåger Daniel. Jag kom inte iväg själv med barnen...
Maken är nu äntligen hemma o vi har ätit, nu är d bara duschning o badning av hela familjen Palm kvar denna dag o så lite mera tvätt förståss=)
kram!



Lilly i full hattmundering. Hon har både solhatten från i somras på sig som hon hittade i källaren o vägrade lägga ifrån sig samt bad"mössan"/skärmen. Knäppa lilla ungen min=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0