kalas igen!

Idag fyllen min väninna Emma år så vi ska dit på lite kalas mammorna o barnen. Jag ser verkligen fram emot att komma dit, tror d kan bli riktigt mysigt även om jag vet att barnen kommer föra high life=)
Hittils idag har vi käkat frukost, tagit morgonkaffet o faktiskt kommit ut på en promenad. Maken var tvungen att ta bilen till jobbet idag då han skulle passa på att byta lite julklappar som vi fått dubbelt av. De ska ju bytas innan den femtonde så d var väl dags. Jag själv hade gärna följt med till staden, dock inte med mina två barn. Jag är så stantarv att jag klättrar på väggarna snart eller beställer hem allt från hm katalogen och gina=) bara för att leka affär o sen skicka tillbaka allt jag inte vill ha...nä d kommer ju inte o ske d förstår väl ni som mig men jag har bra lust alltså. Jag kan inte komma ihåg när jag var i stan sist bara för att strö titta o göra lite rolig shopping. Sist jag var in var en snabbis innan jul men inte för egen del då utan bara för att handla de sista julklapparna. Innan dess var d bra länge sen...kommer inte ihåg...längesen helt enkelt=)
Så nu bär d nog av när jag får föräldrapenningen, en onsdag, hoppas att d inte är så mycket folk på stan då. D hänger såklart på om jag lyckas få barnvakt åt Lilly efter att hon slutat hos dagmamman...vi får se hur vi löser d. Men iväg ska jag SNART!
Får se om jag är duktig o bloggar lite ikväll om kalaset o kanske lägger in en bild. Vi får se.
Jag o maken när vi varit o ätit med mamma o pappa på nyårsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0