Homparty o annat som snurrar...

Har varit magsjuk i helgen som var, inte så kul alls. Men jag är nu på bättringsvägen. Ja, alltså frisk är jag ju från magsjukan men man är ju såå otroligt slak efteråt. Det är boxercise ikväll o jag är i valet o kvalet om jag ska gå. Känner mig ganska trött men ibland kan man faktiskt känna sig lite piggare mentalt när man kommit ut o tränat o fått upp pulsen riktigt ordentligt...vi får väl helt enkelt se vad den sist känslan säger o gå på den=)
För övrigt är d en stor grej som snurrat länge i mitt huvud. Jag skulle vilja komma ut o träffa lite mera folk o kanske sälja något som är kul o jag älskar ju heminredning. Så här om dagen googlade jag på homepartyn o fick fram två heta förslag. Jag ansökte till båda o båda har ringt tillbaka till mig, känns gött=)
Så nu står jag även där i valet o kvalet om jag ska börja som säljare av heminredning eller inte, jag vill samtidigt som d är mycket pengar jag måste lägga ut sådär på en gång för att just komma igång. Jag måste så att säga köpa ett startpaket som jag sedan visar under en säsong o som jag senare kan sälja av o faktiskt på tillbaka lite utav pengarna jag investerat.
Jag är lite feg när d gäller sådana här saker, jag vill så gärna men fegar ur o undrar om jag ska klara det o så...
Om någon vill ge mig lite peptalk så gärna för mig=)
Ja, det är väl lite som hänt o som snurrar i min värld just nu. Men JUST nu i detta nu ska jag göra färdigt maten så ska vi äta.
Ha d!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hade en kompis som sålde zelected by house (zbh.se), mycket fina grejjer till ok priser. Mitt tips är att kolla bland vänner och bekanta hur många som kan tänka sig ha partyn hemma hos sig. Får du ihop 10 värdinnor så satsa på det. Personligen tyckte jag att den biten var svårast. Få som ville vara värdinnor och få vänner som ville köpa lite dyrare märke. Nu för tiden finns det ju billiga barnkläder och heminredning överallt så det gäller ju att det man säljer verkligen tilltalar och är kvalitet. Jag tycket det var ett skitkul jobb där man träffar mycket folk och får syssla med något som man verkligen tycker är roligt. Jag såg det som en syssla som inte gav så mycket extra mer än att jag fick gratis kläder till mina barn. Fråga gärna om du undrar nåt mer. Jag har ju lite erfarenhet så att säga:) Kram o lycka till ikväll på boxingen om du går dit.

2011-01-26 @ 17:36:31
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0