Påskhelgen...

Måste säga att det varit en för mig underlig påsk i år. Inte riktigt som jag är van vid eller så...Pappa blev febrig o sjuk så vi har inte kunnat träffa dem på länge vilket för mig känns så konstigt o tråkigt! Jag älskar mina föräldrar o jag älskar att bara kunna vara där o umgås o ha trevligt. Så har fallet inte varit. Som tur är har jag underbara svärföräldrar som vi har varit med en del. Svärfar fyllde år i fredags så d blev lite kalas för honom då samt påskmiddag idag hos dem. Ännu roligare är att Mikael o Frida med deras lille Erik är hemma över påsk så man har fått umgås lite mera med dem. Mycket trevligt!
I fredags var vi förresten en snabbis till Borlänge o införskaffade en liten cykel till Lilly som hon har traglat lite på nu.



Men jag måste säga att min lilla tjej inte har mycket till tålamod o uthållighet. Minsta motgång o hon ger upp, hon vill liksom kunna allt med d samma annars får d va...ingen bra egenskap i min bok så jag får bita mig i tungan för att inte bli irriterad o så=) Men jag får försöka tragla vidare o hoppas att hon snart kommer tycka d e roligt att cykla o vilja lära sig. Hon fick även en liten grön skottkärra (stavas d så) som hon var MYCKET förtjust i. I den fick hennes älsklingsgossedjur åka idag medan hon hjälpte mig att samla löv=)
Kvällen har varit lite tumult med en Lilly som är övertrött o inte vill sova o har nyss slängt ett glas i golvet som maken fått ta reda på. Ingen hit när tålamodet inte är där d borde vara...

Lilly som hittar sitt påskägg som farfar gömt bakom ladan uder trädstammarna ni ser på bilden.


Svägerskan Frida o barnens kusin Erik


Här min lilla Sandra som blivit så stor att hon kommit på att kunna rota i mammas spännande lådor.
Storasyster är snabbt där o talar om att detta är ajaj o skjutsar igen lådan med lillans fingrar emellan...undrar hur den närmsta framtiden kommer att se ut nu...Gud ge mig extra tålamod!=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0