Stressig morgon!

Idag var d en stressig morgon, förstår inte riktigt var tiden tog vägen. Vi gjorde inget anorlunda från igår då tiden gott o väl räckte till...men jag antar att d bara är så viss mornar. Men jag hann knappt tvätta ansiktet o sätta på Sandra kläder förns klockan var kvart i nio o d var hög tid att gå till bilen o sätta sig o åka. Till saken hör bara då att Lilly fortfarande tuggar på sin lilla lilla knäckemacka o inte ens har börjat få på sig ytterkläderna...
Lilly har förästen börjat med att inte äta så bra frukost...vet inte vad jag ska stoppa i ungen, hon har däremot börjat äta mat o frukt hos dagmamman...konstig liten donna d där=)
Hur som haver, när vi väl var påklädda allihopa o öppnar ytterdörren för att gå till bilen, vad får jag se....JO, frost, ja, just d, frost på alla rutor!!! Så d var bara att få in ungarna i bilen o kolla om vi ens hade isskrapan i bilen, vilket vi som tur var hade, o börja skrapa bilrutor=(
Är d någon mer än mig som känner sig rånade på sommaren??? Jag menar, var tog se varma sensommar kvällarna vägen? Inte har vi haft några här iaf. Det bara small till o blev kallt!
Men åter till morgonen, vi kom iaf iväg till trollebo där barnen skulle vara idag o jag kunde nog inte vara mer prick än vad jag var=)
Nu ska jag alldeles strax åka o hämta gullungen o hoppas att hon inte är allt för dagistrött...
För övrigt idag så har jag hunnit med att städa  o byta sänglakan i vårat sovrum o i Lillys, känns så skönt att ha fått d gjort=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0