Så var d måndag...

Ja, då var helgen slut o måndagen är här igen...men för att vara ärlig så har jag redan kommit in i detta med att man inte riktigt skiljer helg från vardag längre. När man jobbar så uppskattar man helgen såååå mycket mera! Nu är man ju hemma varje dag o dagarna ser ganska likadana ut, inte att d behöver vara tråkigt, men de liknar ju faktiskt varandra. Men visst är d extra skönt då maken är hemma o kan dela på barnansvaret lite=)
Natten som var gick väldigt bra måste jag säga, Sandra började med att vara lite smådryg o inte ville sova efter sista kvällsammningen men när hon väl sov så sov hon länge, hela fyra timmar o inte bredvid mig så jag fick faktiskt ganska god sömn de timmarna. Tack för det säger man då=)
Morgonen har flytit på bra, vi åt frukost o jag tog hand om disken o SEN var d dags för storhandling. Det var första gången idag som jag handlade med båda barnen själv. Jag var lite nervös innan men väl i affären så gick allt superbra! Känns skönt=)
Nu har vi kommit hem o jag har lagt Lilly, Sandra sover ute så jag passar på att skriva lite o kanske hinner jag en liten sväng vi symaskinen också. Har inte ALLS blivit mycket tid där de senaste veckorna. Ska försöka att sätta mig mera där när Lilly är hos dagmamman, men det finns ju tyvärr så många andra måsten också=(
När Lilly vaknat så får vi besök av mamma o pappa samt min faster o hennes gubbe. De kommer hit på lite fika, det ska bli kul att träffas. Det går ungefär sådär ett halvår till tre år mellan gångerna som jag träffar min faster Marienne...men så blir d väl. Alla är vi upptagna med vårat o vår familj o närmsta vänner.
Ja, nu ska jag sluta detta inlägg så jag som sagt hinner njuta av symaskinen lite också=)

Måste bara tillägga att lchf dieten håller, jag gick ner två kilo den här veckan o jag har på tre veckor förlorat tio centimeter runt midjan. JA det känns skönt=)
Fick tipset av en kompis att ta kort på detta vis...


Kommentarer
Postat av: Therese

Va duktig du är som kämpar på med vikten. Jätte snyggt linne! avis



Förlåt att jag inte svarade förra gången du frågade om tygerna, glömde det totalt. Jag beställer från ett företag som heter Znok design. Dom har mycket fint!



Nu ska jag sätta mej vid maskinen och göra färdig några beställningar, har fått många sådana på sistone. Jätte kul verkligen!

Kram

2010-09-20 @ 16:10:46
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0