Ny mössa o dregglis

Hej igen, Sandra ligger vaken men verkar hyfsat nöjd o Lilly är lagd för kvälle. Anders är påväg till träning så jag passar på att sätta mig här en stund. Vi får se hur länge d blir...det blev inte länge=) Sitter o ammar lite nu...brukar amma på en stund efter "riktiga ammningen" när hon ätit dåligt. När storasyster klättrar på oss o hon vill kramas så får Sandra ingen riktig ro att riktigt äta o hon känner säkert av att jag med blir lite stressad av situationen. Men man lär sig väl att hantera den situationen också så småningom.
Jag har iallafall hunnit att sy en ny mössa åt Lilly en i stickat trikå så den är lite varmare, sen har jag gjort en dregglis åt Sandra. Eller spyis kanske jag ska döpa den till, hon har börjat spy ganska häftigt efter hon ammat så d kan behövas.

Mösstyget är från jofotex o dregglissens tyg från jny design. Stämpel o färg från panduro.
Mössan är en lite längre variant av den jag brukar göra, det blev lite coolare tyckte jag=)

Jag har inte kommit mig för att ta kort på de tyger jag beställt, ledsen för det ni som vill veta men snart.
Längtar dock att ännu mer få sätta tänderna i dem eller rättare sagt maskinen i dem o sy! Behöver bara finna tiden=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0