Höstpromenad

Igår var Anders borta ett par timmar mitt på dagen, inte lång tid men båda barnen bestämde sig för att vara på tvären så jag bestämde mig till sist för att ta en promenad. Lilly behövde ut o stimuleras o Sandra behövde frisk luft, jag, ja behöver all motion jag kan få=)
Här är iaf lite mysiga bilder från promenaden o ja, det var en god ide att promenera=) Kommer nog att ske fler gånger.

Dockan var ju självklat tvungen att också den få följa med på promenad...


O så en bild till...


Att hon fick gå själv var en hit denna dag.


Kommentarer
Postat av: Malin

O vilken sötis! Maja älskar oxå sin docka och den ska med överallt =)

Va fin vagnen är!!!

kram

2010-09-11 @ 22:11:38
URL: http://viistan.blogspot.com
Postat av: Therese

Va duktig du är som går ner så bra i vikt. Hur många kilon har du kvar till innan grav? Jag gick ner mina på 3-4 mån (Fast har ytterligare en del kvar tills jag "blir nöjd")... men sen har jag stått still och gick upp en del under sommaren:( Är så trött på allt som har med vikt att göra att nu lägger jag ner allt och kastar ut vågen. Kommer förhoppningsvis få tid till att träna mera när fotbollssäsongen är över, hoppas att det syns på magen. Tills dess struntar jag i det mesta. Liiite bitter... typ. Men tack för komplimangen iaf:)



Kram o gonatt!

2010-09-12 @ 22:50:14
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0