YEY!!! road trip

Jag skrev tidigare att jag hade uppsala abstinens o undrade om gubben skulle släppa iväg mig. O gissa vad, det gör han!!!
På fredag bär det av till Uppsala o till min bror, jag är så fruktansvärt lycklig över detta så ni anar inte.
Min bror har flyttat med frun till ett nytt hus eller ska jag säga till ett hus. De bodde ju faktiskt i lägenhet innan=)
Så d ska bli såå grymt kul att få se d o inviga det med mina två små hjärtegull. Man kan väl säga att vi får chansen att testa hur väl isolerade väggarna är=)
Det ska bli hemskt spännande att se hur d blir att åka själv med två barn i bilen. Som tur är har vi en bärbar dvd spelare som jag tror att vi måste instalera i baksätet så att Lilly kan bli lite underhållen av div. filmer=)
Men jag antar att det måste bli ett fika stopp och även ammningsstopp kanske...men vad gör d när man får åka till UPPSALA=)
Jag vet, jag låter säkert som ett barn i en godisbutik som fått reda på att den får köpa vad den vill, men det är faktiskt så d känns just nu=)

IDAG
Förövrigt är det en vanlig måndag idag o vi har börjat den ganska lugnt...frukost, promenad samt en sväng till lekparken o sen lite fika hemma=)
Jag hann göra disken medan Lilly satt o läste bok o vårat spartanska köksmyshörn som jag installerat =)


Senare idag blir d nog en tur till ufflådorna för att bli av med en del gamla kläder...sen kanske lite ommöblering, vi får se vad barnen tillåter=)
Ha d så gott!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du kommer iväg på din roadtripp. Ska hålla tummarna att det går bra med tjejerna.

Gör inte slut på alla pengar bara tänk på ullared om några veckor;)



Tack, det var kul att testa på att sy en jacka. Lite trixigt med fodret men jag lyckades lösa det till sist. Man får ta ett moment i taget och koppla på all hjärnkapacitet man har. Hihi. Du får kika på den när du kommer hit.



Jag ska försöka plocka fram några klänningar. Har tänkt gå igenom garderoben idag om jag får till lite energi. Just nu kommer jag inte på någon som skulle kunna bli bra. Vet inte vad jag ska ha på mej själv ens:)



Vi ses snart, Kram så länge o ha en kul helg!

2010-10-04 @ 13:47:13
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0