Vilket skit!!!!

Här sitter jag nu efter en relativt bra natt men, jag ett stort men finns d. Lilly vaknade dock en gång i natt o spydde! Sen har d bara fortsatt...jag tror dock inte riktigt än att d är magsjuka, mera förkylningssjuka. Hon har nämligen hostat så mycket att d kommer upp slem men ingen galla...men man vet ju aldrig så handspritflaskan har kommit till pass kan man säga. Jag är redan torr som ett fnöske om händerna för att jag spritar mig hela tiden. Varken jag eller Sandra vill/bör bli sjuka...Ett sånt skit säger jag! Men jag ber till Gud att jag ska kunna åka till Uppsala på fredag, att detta är snabbt övergående. Lilly ligger nu o sover o jag ska faktiskt låta henne sova så länge hon vill. Jag antar att det blir bäst så, man vet ju själv hur trött man blir när man spytt. Kroppen måste ju få chans att återhämta sig.

Men en kul dag blir d nog inte idag...vi får se vad vi kan göra...tv´n har gått varm nu på förmiddagen ialla fall. För så länge hon är still så är d inga problem o matlust har hon bara att hon inte får behålla d...ja, jag vet inte vad jag ska säga....

Något uppmuntrande ord skulle inte skada nu=)
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0