Tavla o mössor

PRINSESSTAVLA





Det här är tavlan som jag gjorde till en kompis lilla tjej som fyllde ett år. 
 
Jag gjode även den rosa mössan till henne, de andra två har Lilly fått. Jag hade tänkt att ettåringen skulle få den prickiga men var så dum att jag anv. svart tråd när jag sydde den för jag tänkte att det är ju inga sömmar som ska synas. Men tror ni inte att den svarta tråden lyste igenom lite....bittert o d var d sista av d tyget jag hade=(  men jag hoppas att hon gillade den rosa. Den har även en krona tryckt på baksidan.


ÄNTLIGEN PANDUROSAKER
Äntligen så fick jag mina panduro saker igår...så nu ska jag till att göra kort, jag gjorde några igår men jag ska göra lite flera så ska ni få se dem snart...jag får väl göra en kort kategori=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0