Ont, det gör ont men d går...

Det är just vad det gör d, ONT, i hela kroppen. Jag kom faktiskt iväg på boxing igår o det var såååå kul!
Men det är dock inte lika kul idag, man kan säga att jag märker av muskler som jag inte använt på ett bra tag. Ialla fall inte så intensivt som igår=) Men som sagt, det var sååå grymt kul att få komma iväg o slåss lite=) Känna pulsen slå o svetten rinna nerför ja hela kroppen...inte så mysigt kanske en del tycker, inte jag heller men det kändes som om man gjorde något vettigt när man plågade kroppen lite extra mycket=) Det har varit alldeles för mycket stillasittande för min smak den sista tiden. Även om jag kört på min orbitrec så är d inte i närheten av ´boxningsträningen. Sen skadar d ju inte att man får komma iväg från hemmet o träffa lite andra människor o tjöta lite. Jag fick sparra mot min favoritpartner, Karin Munters, hon är sååå bra att slå på=) Hon verkligen gör att man pressar sig själv d lilla extra sen tar hon slag bra o kan alla kombinationer=) Sånt är alltid gött.
Så snart ska ni nog få se en riktigt fit Emmelie, hoppas jag ialla fall=)
Nu ska jag snart hugga i med packningen inför helgen...hoppas att de vi ska gästa blir friska bara. Men vi har en back up så ner kommer vi!
Ha d gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0