Ny dag nya möjligheter!

Idag vaknade jag helt utvilad efter natten. En riktigt skön känsla! Sandra har sovit riktigt bra d är bara Lilly som vaknat några gånger o velat ha vatten, hon har dock fått avslagen cola=) Bättre för magen samt lite energigivande. Lilly ja, hon verkar må mycket bättre idag, ingen direkt feber att tala om o hon har inte spytt på hela natten o inget idag. Hon har behållt d lilla hon har fått i sig, yey! Så som d ser ut nu blir d nog en resa till Uppsala, vi kommer att hålla oss inne o ta d lugnt så att Lilly får återhämta krafterna o bli pigg. Eller piggare, så särskilt trött är hon inte faktiskt, lite gnölig men d beror ju helt klart på att maten inte finns i magen=)
Trotset är d dock inget fel på...det försvinner inte så lätt=)
I alla fall en ny dag med nya möjligheter, jag ska försöka rensa ut lite bebiskläder i stl 62-68 för att se vad jag vill behålla samt vad jag ska kasta eller sälja av. Varför kanske ni undrar, jag ska ju som jag säkert nämnt till gekås/ullared snart så jag vill veta hur mycket nytt jag behöver till Sandra samt vad jag behöver kompletera med.
Sen ska jag rensa lite i min egen garderob, jag har samlat på mig så mycket skit rent ut sagt att det är dags att göra sig av med en hel del. Det är kläder som legat i kartonger i säkert tre år som jag inte har använt o kommer säkert inte använda heller. En del ska jag göra mig av med men en del ska jag spara till utklädningskläder. Jag vet själv hur kul d var i en viss ålder att klä ut sig i mammas gamla kläder o skor=)

Något irriterande
Jag har säkert nämnt för läääänge sen att jag väntade på ett paket från panduro så jag ska kunna börja göra kort lite mera seriöst. Gissa vad? jag väntar än! Jag har ringt både till panduro o posten som båda hävdar att paketet är påväg...Jag undrade varför d kunde vara så försenat som typ tre veckor. Svaret jag fick från panduro var att det var rea säsong så leveranserna kunde bli lite försenade....om d ändå vore LITE tänkte jag för mig själv...
Jag är riktigt irriterad nu alltså...får jag inte paketet den här veckan så ska jag nästan begära ersättning av något slag. Det är tur att d i detta fall inte var något jag behövt till tex ett kalas eller så. Kul att ha fått d grejerna en vecka efter liksom...
Men men...vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0