Mys med papps

Igår när maken kom hem tog han hand om barnen medan jag ställde mig o gjorde mat. Efter ett tag var jag tvungen att gå in i lekrummet för att se vad de gjorde o hur d kunde vara så lugnt, denna vy mötte mig då...

Ser d inte helt underbart ut...jag kan säga att papps njöt=)

Idag har jag inte hunnit göra så mycket men jag ska försöka sy/laga lite saker. När jag hämtat Lilly ska vi till BVC med Sandra för att träffa barnläkaren o kolla vikt o längd. Det ska bli riktigt kul, jag undrar verkligen hur lång hon är nu för kläderna blir bara mindre o mindre...såhär fort växte inte Lilly...känns lite konstigt=)
Plutt tjejen är inte så pluttig längre=)
I eftermiddag ska vi till mams o papps i Nås medan maken är hemma o har hand om ungdomsgruppen...
Jag hoppas på att mamma ska kunna ge mig en grundkurs i hur man syr knapphål på maskinen...vi får se hur d går=)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vilket helt underbart kort! Så fint!

2010-10-22 @ 18:00:12
URL: http://imittkk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0