Mitt hus ett fängelse...

Jag är så trött på mitt hem just nu. Jag kan dom här rummen o väggarna nu...jag vill bara komma ut o göra något kul!!! Här hemma är d bara städnign o städning o dammning o tvättning o ammning o lämmning....orkar inte just nu...blä! O Anders är bara borta mer o mera sen han börjat jobba lite extra på ett annat ställe så han är inte så närvarande. Inte ens när han väl är hemma är han närvarande för hans tankar är någon annanstans o d gör mig bara ännu mera frustrerad. Det känns som om man har tre barn hemma o inte två. O som jag sa till Anders igår, när vi skaffade oss ett till barn skaffade du två (d nya jobbet).
Frustration, ja det är vad som finns här hemma just nu från min sida. Det är bra tur att vi snart ska ner till Jönköping till goda vänner där så jag får göra något kul. O nåde maken om han så gör d minsta gnöl över att jag o min tjejkompis ska till Ullared en hel dag för jag har inte fått göra något kul för mig själv sen Sandra föddes o knappt innan d heller för att jag var höggravid... Såklart ska Sandra med till gekås men det är STOR skillnad på att ha fullt ansvar för ett o två barn!
Ja, men fram tills dess är de bara att städa, diska, laga mat, handla, byta blöjor, o jag antar att det ännu en gång blir jag som får sköta all packning inför resan...suck!
Therese om du läser detta...jag hoppas att jag är en roligare människa när vi kommer ner även om jag nog kommer vara trött för Anders ska vara borta varenda kväll fram tills vi åker=( kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0