Massor att göra!!!

Kalas, kalas,kalas, bröllop o så kalas igen...ja, så har o ser min vecka ut just nu...
Vi var på två års kalas i tisdags vilket kunde ha varit underbart för alla våra vänner var där. Men mina kära gullungar hade skrikit i kapp ca två timmar precis innan så jag såg suddigt o hade migrän så vistelsen blev inte allt för lång tyvärr=(
Idag har jag bakat o bakat för imorgon så fyller min kära man 30 år! Så vi ska fira honom lite imorgon kväll efter jobbet. Det stora kalaset blir nästa helg alltså den 23e oktober. Sen har jag även bakat till Lillys kalas, hon fyller ju två hela år nu på lördag så på fredag kommer vännerna på barnkalas. Jag har tänkt bjuda på korv m bröd samt kladdkaka...hoppas d uppskattas=)
Sen på lördag blir d bröllop...sååååå kul att få gå på bröllop igen!!! Har inte riktigt koll på hur jag ska se ut än men d brukar lösa sig...jo jag vet förresten vilka skor jag ska ha på mig=)
Sen på söndag blir d kalas igen för Lilly denna gång för familjerna=) O jag tror att d blir kladdkaka igen...den är så smidig att göra=) Jag orkar mig inte på några avancerade saker då jag håller på att baka till min mans 30 års kalas också. Som tur är har jag gulliga familjemedlemmar som hjälper till, TACK!!!
Nu ska jag försöka ta mig i säng, amning är på G så jag ska gå upp o förbereda mig.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0