Mamma o Pappa e bäst!

Min pappa jobbade kortdag idag vilket betyder att han slutade vid fyra så jag bad honom komma över. Han hakade på o kom vid halv fem tiden o räddade mig från en jobbig o tråkig eftermiddag. Mamma kom lite senare från sitt jobb, strax efter klockan sex o då stod maten på bordet=)
De stannade ända tills maken kom hem vid nio snåret vilket var underbart. De hjälpte mig med barnen o jag kunde få lite nyttigt gjort som att vika tvätt o så=)
Så jag måste säga att dagen som såg ut att bli totalt super tråkigt o jobbig blev riktigt bra o trevlig. Pappa är väl ganska slutkörd på grund av Lilly men jag tror han hade det ganska kul också. De låg o busade inne på madrassen i lekrummet o det hördes mycket skratt från de båda därinnifrån=)
Mamma hjälpte mig med disken så jag kunde ta Sandra på en kvällspromenad så hon somnade. Under tiden jag varit borta hade hon även borstat tänderna på Lilly o gjort henne klar för sängen...sååå skönt!
Tack så mycket mina guldkorn till föräldrar ni är underbara!!!
Jag hoppas att morgondagen blir minst lika bra!
Om denna blev det så finns d ju faktiskt hopp för imorgon också. Den börjar då bra vet jag, jag får besök av en nära vän så jag hoppas att våra småtjejer är nöjda så vi får en trevlig pratstund.

Här är förresten byxorna som jag gjorde till en kompis kille när han fyllde år. Det är baksidan ni ser.



O här är min lilla gullgroda som bara växer o växer. Sist vi var in, alltså förra veckan så vägde hon 4,9 kg o var hela 57 cm lång. Hon var då alltså få se nu, åtta veckor...

Här min andra gullunge som först nu kommit på att det faktiskt är ganska kul med käpphäst. Tur d annars hade d känts lite tråkigt med tanke på att det tog lite tid att göra den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0