Kaffe d e mitt liv dä si...

Ja, man skulle kunna ha den parollen på denna veckan för så mycket kaffe som jag druckit denna vecka har jag nog aldrig druckit. Jag brukar alltid vänta med kaffe till runt tio men senaste dagarna har jag tagit en kopp till frukost en lite senare o en på eftermiddagen. Vi får se vad min mage säger om detta=) MEn jag har varit så sjukt trött de senaste dagarna att det har varit nödvändigt för att jag ska fungera något så när...Igår o i förrgår var vädret ingen hjälp heller, jag bli sååå låg av dåligt regnrusk väder. Det känns som om man inte kan göra något eller vill för den delen. Idag skiner dock solen o jag känner mig riktigt på hugget. Fast nog blev det en stor kopp kaffe idag också samt lite korsord framför tv´n innan jag fick tummen ur o började med dagens sysslor. Men jag har nu tvättat all tvätt o vikt in den torra samt plockat efter kalasen o så. Nu är d "bara" dammningen o dammsugningen kvar...inte lika kul=( Men d måste ju göras...
Senare blir d storhandling o kanske en promenad, vi får se...
Jag har nu också hunnit o baka d mesta till kalaset, har två satser till att göra sen hoppas jag att d ska räcka...d återstår att se=) Kom på att jag måste kolla läget med svägerskan o se hur d går för tårtorna...samt beställa lite marsipan från caffet...ja, ja...ingen vila o ingen ro men på söndag hoppas jag att jag kan få slappa hela dagen o att barnen är jättesnälla=) Man kan ju alltid drömma o hoppas...

Här gullungen på födelsedags morgonen...

Här jag o maken samt lillsnuttan på bröllopet i lördags

Köpte en peruk till en maskerad vi ska på snart. Såklart ville Lilly prova den...helt underbart!

Det finns så mycket fler bilder att lägga ut från alla kalas men jag får se när d blir o om d blir...
Kommentera gjärna om ni läser mig blogg...det sporrar mig att fortsätta...
kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina ni är allihop!=) Vad är det Lilly har i sängen?

2010-10-20 @ 20:23:11
URL: http://imittkk.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja samma här, helt totalt jätteslut!! Ett under att jag står på benen. Det är inte lätt att vara själv nu när Daniel inte är hemma, skulle vilja sova tills 12.00 imorgon, drömma kan man ju.... Vilken häftig peruk, den blir toppen!

2010-10-20 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0