Grattiskort klara att levereras

Jag har under en längre tid tänkt att jag ska försöka sälja kort som jag gör. Men tiden att göra dem har inte riktigt funnits, men nu har jag äntligen fått till några stycken. Jag ska försöka sälja dem  på vårat lokala cafe här i järna till att börja med. Jag vill se om d ens är någon som vill lägga pengar på att köpa ett handgjort kort. Jag tänkte även skriva en skylt om att man kan få specialbeställa kort. Ibland vill man ju ha en speciell färgskala på korten eller till ett speciellt tillfälle eller åldersgrupp. Korten jag gjort nu är ganska neutrala men jag har tänkt göra några kort till som mer riktar sig till barn med lite roliga motiv på som bilar, lejon, apa, uggla etc.
Jag hoppas d går bra=) Vi får väl se...
Här är lite smakprov

Här ett litet kort ca 6*5 cm

Här ett lite större kort än d förra ca 8*6 cm

Här ett kort på 14*14 cm

Ytterligar ett grattiskort med guldband nertill, det syns lite dåligt
Kortet är dubbelt o vikt upp från höger till vänster (som man brukar) Det är ca 6*10 cm

Här två till grattiskort som är 10*15 cm också de dubbelkort

Ja, d var mina senaste kortalster som, som sagt ska upp till cafet...håll tummarna för mig=)
Kram på er o ha en bra dag. Det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0