Snöyra o julmys...

Har ju lovat att visa bilder på hur vårat julmys ser ut här hemma så igårkväll sprang jag omkring o försökte plåta lite=)

Hallmöbeln blev såhär

Här, byrån i vardagsrummet. Kransen har jag själv gjort i mossa. Fick tipset i allers jultidning. Hur mysig tidning som helst!!! Massa bra julmys/pynt tips...I ramarna ska jag så småningom sätta in bilder på barnen.

Mys pys eller hur=)

Här tavelhyllan i köket...gjorde ett par juliga tavlor att ställa dit.

O så dagens förmiddags aktiviteter...
Vi drog ut i snöyran o åkte pulka i vår egen backe på baksidan samt gick en lite promenad med Sandra så hon skulle somna. Nu hoppas jag dock att Lilly ska somna, hon har börjat att bli väldigt svårsövd på förmiddagarna nu...ligger o håller låda super länge till man får säga till på skarpen att hon ska sova...suck!

sötnosen

Hon ska ju promt ta med pulkan själv=) men d e bara bra att hon vill. Då lär hon sig ju=)

Här är morgonrocken/badrocken jag nämnde på facebook som är helt underbar!

Ja, nu tycker då jag att jag har varit duktig=)
Hoppas ni gillar vad ni ser...kram på er o glad första advent!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-29 @ 11:47:31
Postat av: Mammsi/Mormor

Du är bra på julmys, stumpan.Längtar efter er ,speciellt lillstumpan och ministumpan. Love you!!!

2010-11-29 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0