Noll tålamod...

Idag har mitt tålamod riktigt testats eller så är d bara jag som är trött o tycker att Lilly är extra dryg. Jag vet inte vilket. Vi började dagen hos faster Ruth o kusinerna, riktigt lyckat. Lilly var själaglad ä/enda (lär mig aldrig när d ska vara e eller ä) tills vi skulle gå. Sen skulle hon sova men d tyckte inte hon var en så bra idé. Så upp kom hon ganska snart. Sen har d varit full rulle o hon har suttit på stolen två eller tre gånger. Kommer inte ihåg=)
Jag har försökt sysselsätta henne med pärlor o anndra grejer, men till sist fick jag nog o trotsade kylan o tog med henne ut o åkte pulka i våran slänt. Det visade sig vara räddningen....just då ialla fall. Vi har ganska precis kommit in o hunnit fika men nu är hon tillbaka i sitt trotsiga dryga jag....pust o suck...jag vet inte hur många gånger jag räknat till tio för att försöka lugna ner mig...Om bara tiden kunde gå lite fortare så Anders kom hem.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0