Dagarna flyger...

I helgen nu så kom besök från uppsala hit. Inte min bror, nej, utan en vän som jag jobbade tillsammans med på coop forum i gränby. Superkul! Vi har försökt hålla kontakten så gott d går o ibland så träffas vi o nu var en sådan gång. Vi passade på att åka till insjön (leksand) idag...kanske inte d smartaste vi gjort med tanke på att vägen var som såpa. Men vi fick lite viktig handling gjord i alla fall=)
Jag personligen hittade ett par underbara bagyjeans till jättebra pris!
Är lite dålig på att lägga ut bilder just nu jag vet men jag har helt enkelt inte tid. Den går till såååå mycket annat just nu. Jag ska försöka att lägga ut lite bilder på husets julmys samt kläder jag köpt nu i veckan men jag ska inte lova för mycket=)
Nu ska vi bara vänta lite tills ungarna lagt sig sen ska vi mysa lite med glögg o brieost. Ja, till Tina köpte jag lite godis...kan inte tvinga våra gäster att köra diet bara för att vi gör d. Men jag ska erkänna att dieten går sådär nu såhär inför julen. Men jag får ta ett riktigt ryck efter nyår igen...
Appropå julmys o glögg så hade vi lite vänner över igår på just julmys eller snarare adventsmys=) Det blev jättetrevligt o barnen hade så kul vilken var skönt för Lilly.
Hoppas d blir flera sådana tillfällen. Jag känner att jag skriver väldigt hattigt nu men ni får ta d=) Det blir en liten uppdatering i alla fall om vad vi gör just nu=)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0