Personalfesten igår...

O så lite kort om personalfesten igår kväll. Den blev riktigt lyckad o det blev så trevligt!! Vi kom dit vid sextiden då vi fick en välkomstdrink, jag fick päronsoda, o så gick vi en liten tipspromenad som min kollegas man satt upp. Jag kan för övrigt tillägga att jag endast fick två rätt, helt sjukt men det var värkligen kluriga frågor. Jag var inte den enda heller som fick låga resultat måste jag ju också tillägga=)
Sen var det grilldags o jag har nu ätit min första flintastek för säsongen o den smakade himmelsk! Till den fick jag potatissallad, o sås o vindruvor o ja, lite annat smått o gott.
Vi tjoade på där o alla bidrog med sitt för att göra kvällen rolig o trevlig för alla, jag kan säga att det var länge sen som jag skrattade så mycket o så hjärtligt.
Här är lite bilder från kvällen.


Här ovanför är alltså mina kollegor på avd Snigeln. Från vänster har vi Ulla, Maria o så värdinnan Inger.
Jag ångrar att jag inte var flitigare med kameran för ni skulle ha sett hur hon bodde. Det var hur fint som helst, hon bodde precis vi vattnet i ett timmrat hus med en lite stuga på gården, ja den vi sitter framför på första bilden.
Ja, det går inte att beskriva men det var en liten bit av paradiset tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0