Kalas o ombyggnation...

Ja, idag var det upp o göra sig fin direkt på morgonen för det stod barnkalas på dagordningen redan kl. halv tio i förmiddags. Det var lille Hampus som redan blivit tre år gammal, man förstår inte hur fort tiden går egentligen. Lilly vaknade vid typ tio i åtta, jätte skönt! Men det var bara att göra i ordning sig direkt o så här fin blev lilla
sessan=)

På kalaset träffade hon även sina andra kompisar Alma, Leo, Moa, Hanna o Nathalie...

Här Lilly o Alma in action med bilbanan, superkul!!!


Här, lillprinsen Leo med en bil i varsin hand o det hade han nog i stort sett hela kalaset=)


Här är födelsedagsbarnet självt...Med ny blixten tröja som han fått i present av Alma o Leo samt blixten strumpor som han fick av Lilly. Han fick även en flaska med blixten såpbubblor o presenten gick hem till hundra procent=)
Han hade tydligen pratat om blixten strumpor länge o nu fick han äntligen ett par, så de liksom tröjan skulle sättas på direkt!

Ombyggnation
Ja, nu har vi då äntligen börjat med ombyggnationen av vårat sovrum, men det är mest rivning av väggen där dörrarna ska sitta. Jag tror att jag skrivit det förut men jag berättar igen. Vi ska dela vårat sovrum o göra två barnrum av det o vi flyttar in i Lillys nuvarande rum som också d ska tapetseras o fixas till. Så vi har lite att göra...Men vi har börjat! Det är d som räknas. Några bilder från dagen, men jag lär väl dokumentera detta vidare. Kanske får skaffa en egen kategori till det...vi får se=)

 
Ja, så här ser det ut eller det såg ut såhär nyss, nu har de sågat bort reglarna o lite mera vägg...men jag orkar inte dokumentera för varje halvtimme=)
Kram på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0