Hemma igen, äntligen!

Jag vet inte vad det är med mig, om det är graviditet eller bara dessa väderomväxlingar som gör mig så, så, ja konstig. Jag ska inte säga trött men liksom irriterad o uppgiven o lite jag vet inte, inte mig själv ialla fall...Jag har ingen lust att jobba den här veckan men jag trivs egentligen på jobbet o vi ska ha en grillkväll med kollegorna på fredag som jag borde se fram emot men hela tiden glömmer att den ska äga rum. Helt enkelt inte mig själv o väldigt väldigt tankspridd...
D var skönt att inte ha en sen stängning idag iaf, bara till halv fem, så jag kom hem skapligt vilket var hur skönt som helst. Han träffa lill snuffsan lite samt ta en skön dusch. Maken står här bakom mig så jag lär väl också berömma honom för sina goda köttfärsbiffar han gjort åt mig när jag kom hem. Det var hans första gång o han lyckades mycket väl med dem, mvg helt enkelt=)
Nu är jag riktigt sugen på glass, konstigt nog efter en sådan kalla o trist dag, vi får se om jag agerar på suget eller inte.
Annars är det snart bums i säng för min del då jag ska upp tidigt o jobba imorgon, kl.04.45 står larmet på...suck!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skulle bli deppad av snön, oberoende av graviditet eller inte:)



Micke har fått jobb som musikkonsulent på ett studieförbund. Börjar nästa vecka.



Angående skötväskan med kyl/värme fack så är det extrapris denna månad. 330 kr:) Du får ha ett aprty o bjuda 10 så får du den gratis. Barnvälsignelsen blir den 22 maj så kanske vi skulle dra ihop ett till den 23???



Kram o sovgott!

2010-05-04 @ 20:12:57
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0