Härligt men hektisk dag!

Nu är det väldigt sent men jag kände att jag bara var tvungen att skriva något om denna dag. Orkar dock inte med att ladda in bilder från kameran, de får komma lite senare=)
Idag har det varit en fullkomligt underbar dag, i alla fall fram till fyra då det började tokregna...synd!
 Men idag har vi varit ett par riktigt flitiga myror måsta jag säga. Anders började med att tvätta volvon o jag satte mina nya blommor som jag köpte på marknaden i Malung igår. Det blev riktigt fint kring våran trapp. Sen tog lillan o jag cykeln upp o handlade medan Anders fortsatte med bilarna...när jag kom tillbaka lagade jag mat o sen var de bums med tjejen i säng. Medan hon sov dammsög maken bilarna o jag tvättade den andra bilen, Kian, utvändigt. Sen diskade jag lite o plockade iordning hemma sen var d dags för mellis o jag fick väcka lilly. Vi ska börja med d nu då hon sover alldeles för länge för att hon ska kunna somna bra på kvällarna. Hon kan ligga o sjunga tills klockan är halv nio, nio... Men ialla fall. Klockan fyra var det dags för barnvälsignelse för Theo vilken blev jättelyckad. Väldigt fina sånger, min vän Therese sjöng solo för sin lille Theo o det var så nära att jag grinade, men jag tog mig samman o bet ihop. Väldigt strongt gjort, vet inte om jag skulle klara det själv utan att brista ut i gråt...
Efter välsignelsen beställde vi o ett par andra vänner mat som vi åt hos oss, lite senare kom micke o therese också o vi har suttit o pratat o umgåtts hela kvällen. Riktigt kul o trevlig, synd att det sker så sällan=(
Vännerna åkte nyss hem men jag hoppas att vi får se dem snart igen. Om ni inte förstått det än så bor dessa vänner långt borta från oss. Micka o Therese bor i Jönköping o Tomas o Lena i Uppsala.
Det finns som sagt en hel del bilder från denna dag men dem får ni avnjuta en annan dag.
Kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0