Dagens andra aktiviteter...

Ja, vad gjorde vi annars idag få se...Vi tog en promenad innan jag åkte till vigseln. Den avslutade vi hos kusinerna Johansson där vi också intog förmiddagsfikat. Där fick lilly testa den stora studsmattan som de införskaffat. Tyvärr hade jag inte kameran med mig utan tog bara med min telefon. Men det blir säkert flera tillfällen. Personligen tycker jag att hon är lite för liten för att hoppa där men Anders skulle promt låta henne försöka.
Sen efter vigseln så åkte vi till ett par kompisar Jeanette, Christoffer o deras son Leo. Där höll de på o brände gräs när vi kom så det luktade grillad korv lång väg=)

Här är Chistoffer med Leo på mopeden. Leo hade upptäkt tutan o stod o tutade för fullt medan pappa Cristoffer åkte sakta med honom mellan benen=)

Här mitt lilla charmtroll som gjorde sig så fin innan vi åkte för att hälsa på våra vänner. Hon skulle ha halsband o armband på sig.
Efter det besöket så åkte vi en snabbis till en auktion där farfar var utropare o kollade in läget, där träffade vi på Alma, en annan kompis till Lilly. Där lekte de i sandlådan lite innan det var dags att fara hem för att lägga sig.
När vi rullade in på gården kom jag dock på att jag hela dagen lovat Lilly att hon skulle få gunga i gungan hemma plus att jag inte kunnat ta något kort då hon gjort det så det blev en liten gungtur innan vi gick in o gjorde välling.

Här är då syftet att visa gungställningen inte Lilly=) så ja, här är den, fin inte sant! Vi tycker då om den o Lilly älskar den, eller ja, gungan är det väl hon älskar mest men utan gungställning ingen gunga=)

Här är då mitt lilla troll i gungan som hon fick förra året med tuta på såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0