Bildextra kristihimmel helgen


Vi började lördagen med ett bad o sedan lite lördagsgodis för Lilly men när det var slut hamnade påsen på huvudet=) Karamellkungen i hög person...

Sen var vi på kosläpp inte så långt från oss bara över vägen o upp en bit så ligger bondgården. Kossorna skulle släppas ut på grönbete efter att ha stått inne hela vintern. Man kan säga att det märks att de blir glada. De fullkomligt hoppar omkring o lägger sig ner o bökar i gräset o brottas med varandra...helt galet. Det har under de senaste tre åren blivit väldigt populärt här i järna så det är fullt med folk o man kan inte hitta parkering någonstans. Bilarna står i långa rader utmed vägarna fram till gården.

Vid femtiden var det dags att gå på kusin Wilmas kalas. De bor på parallellgatan så vi bestämde oss för att gå dit. O Lilly skulle gå med dockvagnen dit. När jag såg henne gå där med vagnen snurrade bara en fråga i huvudet på mig..."När fick vi en dotter som var så stor att hon går själv med dockvagn?" Känslan var lite underlig på något vis måste jag säga...Hon såg så stor ut o så förståndig o ja...man inser att det hänt en del sen förra vår/sommaren då hon knappt kröp.

Här är födelsedagsbarnet i egen hög person. Hela fem år blev hon!

Sen blev det mys i sängen medan Lilly drack sin välling. Också detta en helt lyckad dag!
Kom på att det bara var lördagen det är bilder ifrån...men men det gör la inget=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack, ja jag blev nöjd...den va väldigt mysig att luta sig mot...linet i handukarna är super mjukt =)

Lilly har blivit så stor! Och jag diggar hennes converse, var har du köpt dom?

Kram

2010-05-20 @ 10:52:59
URL: http://viistan.blogspot.com
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej ul skulle ja kunna göra varje dag om de vore så :) Så spännande att få se liten igen :)

Usch ja hoppas jag kan sova tidigt ikväll, nu är jag helt slut i huvet =/

2010-05-20 @ 17:12:44
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0