Äntligen en stol!!!

Som vi har försökt få tag på en tripp trapp stol med bygel till Lilly men inte lyckats. Har vi hittat någon på blocket i närheten så har alltid någon lyckas ringa fem minuter före o tagit den. Men så igår var vi äntligen först på plan o fick ta på en stol till bra pris. Så skönt. Nu ska vi bara ha en till men den behöver inte ha någon bygel för när bebisen ska ha en stol så kan ju Lilly sitta utan. Det kan hon nu med i och för sig men det är skönt med bygel för då kan hon inte snurra lika mycket o ställa sig upp.
Vi har ju lånat en tripp trapp utav min föräldrar som var bok färgad o när vi fick hem den nya stolen var den körsbärsfärgad men bygeln i bok så då behåller vi den vi lånat o mamma o pappa får den nya. Riktigt bra om jag får säga det själv=)
Men hur som helst så har vi en egen stol o det känns gött.
Annars så är det bara bra just nu, fick riktigt sova ut i morse, så skönt o väldigt behövkligt!
På torsdag börjar vi bygga om hemma på övervåningen så nu ska vi till att flytta ner hela familjen, lite stök o bök men det ska nog gå bra hoppas jag.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att ni tillslut hittade en stol. Jag har en ny blogg from nu...min gamla har jag tagit bort =)

Kram

2010-05-11 @ 12:36:39
URL: http://viistan.blogspot.com
Postat av: Anders

Så skönt att du fick sova ut min älskling. Vi ses ikväll. Puss!

2010-05-11 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0