Ute i snön!

Väl hemma från Jönköping så var vi ju tvugna att inviga de nya leksakerna. Hon har som jag tidigare skrivit fått spadar och en hink o hon blev stormförtjust i dessa saker när hon fick syn på dem. När vi kom från dagmamman hoppade vi ur bilen o började leka direkt, hon stortrivdes o ville inte alls gå in när jag tyckte det var dags att börja med mat och bakning (mormor och morfar skulle komma o fika).

Tidigar kan jag ha tyckt att det varit lite tråkigt att gå ut med Lilly för jag har inte riktigt vetat vad man ska göra. Men nu blev det riktigt kul att vara ute i snön med henne o leka, hon var så nöjd och glad hela tiden, ja, enda till vi skulle gå in då=) Men den smällen tar jag gärna om det är för att hon trivs så bra ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0